Handläggare till kundservice

Borlänge Energi Logotype

Borlänge

respekt

engagemang

 

 

 

Vill du ha ett omväxlande och utvecklande arbete i ett tryggt och trevligt företag med många möjligheter till utveckling – då är du välkommen till oss!

Det ska vara lätt att trivas hos oss. Med viktiga arbetsuppgifter, bra arbetskamrater och förmånliga villkor strävar vi efter att vara en av Borlänges bästa arbetsplatser. Våra värdeord är engagemang och respekt.

Till vår marknadsavdelning och kundservice-enhet söker vi nu en eller flera handläggare till frontoffice.

Arbetsuppgifter
Som handläggare i frontoffice arbetar du ett i team som har uppdraget att ta emot och hantera de frågor som kunder och andra intressenter ställer till oss genom våra primära kontaktvägar, i huvudsak telefon, webbplats, mejl och sociala medier. Det innebär till exempel att du hanterar felanmälningar och flyttanmälningar, informerar om driftstörningar och svarar på frågor om fakturor.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning och några års arbetslivserfarenhet gärna från kundservice. Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem, affärssystem och eller kommunalteknisk verksamhet är meriterande.

Du är serviceinriktad, initiativrik och har en väl utvecklad förmåga att både samarbeta och arbeta självständigt. Som handläggare har du dagliga interna och externa kontakter och det är därför viktigt att du kan förmedla information på ett tydligt och enkelt sätt. Du är en van användare av olika IT-system samt är van att kommunicera via telefon och digitala kanaler som chat, mejl och facebook. Du är tydlig i din kommunikation och kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska samt på engelska i talsituationer. 

Då arbetsbelastningen på funktionen kan vara hög är det viktigt att du har en positiv inställning, trivs att arbeta i ett högt tempo och ger ett gott kundbemötande även i stressiga situationer.  

Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet.

Anställningsvillkor
Tillsvidareanställning. Heltid. Vi tillämpar provanställning på sex månader.
Arbetstider är schemalagd tvåskift, vardagar dagtid.

Kontaktperson
Frågor besvaras av Christer Hjort, tfn 0243-730 71 eller Pernilla Berglund, tfn 0243-730 63.

Ansökan
Välkommen med din ansökan via vårt ansökningsformulär nedan senast den 31 augusti. Löpande urval sker.

I samband med den här rekryteringen har vi möjlighet att erbjuda medflyttarservice till dig och din familj om ni flyttar till Dalarna. Läs mer på www.rekryteringslots.se

Vänligen respektera att vi inte vill bli kontaktade av annonssäljare, rekryterare eller motsvarande, i denna rekrytering.

Vi ägs av borlängeborna och finns tillgängliga dygnet runt. Vi sköter el, fjärrvärme, stadsnät, vatten, avlopp, dagvatten, avfall, gator, vägar och grönområden i hela Borlänge. Tillgänglighet, stor hänsyn till miljön och bra service till så låga priser som möjligt är vårt mål.

 

 

 

 

 

Startdatum (ansökan) 2018-08-09
Stoppdatum (ansökan) 2018-08-31

Lämna en ansökan

Tweeta Dela Dela